Ovaj projekt svojem cilju pristupa na dva povezana načina. S jedne strane, sezonskim kampanjama ciljanima na radnike motivira se i nagrađuje one koji započnu ili povećaju broj dolazaka na posao biciklom. S druge strane, stručni savjeti i pomoć u provedbi dostupni su poslodavcima kako bi svoje radno okruženje prilagodili potrebama radnika koji na posao dolaze biciklom. Ova dva pristupa međusobno se nadopunjuju i stvaraju pozitivnu sinergiju čiji uspješan spoj znači da sve više radnika iskorištava pogodnosti sve boljih uvjeta za dolazak biciklom na posao.
Kampanje “Biciklom na posao” pokazale su se iznimno učinkovitima u podizanju broja građana koji prometuju biciklom. Takve kampanje također su učinkovite u ostvarivanju dugoročne promjene ponašanja i navika vezanih za način kretanja u prometu, čiji efekti se zadržavaju dugo nakon završetka kampanja.
Za pojedinca postoje brojne koristi putovanja biciklom na posao: poboljšano zdravlje i tjelesna kondicija, smanjenje težine, ušteda novca i bolje raspoloženje.
Kompanije koje sudjeluju u programu ostvaruju dodatne prednosti u obliku uštede na infrastrukturnim investicijama i održavanju velikih parkirališta za svoje zaposlenike, a uz to bilježe i veće zadovoljstvo radnika te manje izostanaka zbog bolovanja.
Na razini lokalne uprave, uz prelazak sve većeg dijela građana iz osobnih automobila na bicikle, bilježi se porast kvalitete javnih prostora te se smanjuje potreba za velikim infrastrukturnima troškovima za proširenje i održavanje cesta.
Koristeći se iskustvima i preporukama iz desetak europskih zemalja u kojima postoji višedesetljetna tradicija ovakvih inicijativa, Sindikat biciklista će primijeniti najbolje prakse i razviti sustav motivacije i priznanja zaposlenicima i poslodavacima koji se uključe u projekt.