Zlatko Devedžić, Pula – Ciklorejting 2025

 
Stranka/kandidacijska lista:
Nezavisna kandidacijska lista GRUPE BIRAČA Zlatko Devedžić
 
Grad u kojem se kandidirate:
Pula

Ocjena: 

 

Planirate li razvijati strategiju razvoja biciklističkog prometa te na koji način mislite osigurati njenu provedbu?

Da
 

Kakva je raspodjela prijevoznih sredstava u postotcima koje stanovnici Vašeg grada koriste za svakodnevno prometovanje (eng. modal split) – osobni automobil/motocikl, vozilo javnog prometa (uključujući željeznicu), bicikl, pješice, te koja je Vaša ciljana raspodjela do kraja 2029. godine?

mogu reci za sebe: pjesice, imam 3 bicikle ( cijeli zivot imam bicikle ), automobil ciljena raspodijela mi je pjesice-bicikla-auto
 

Koje su tri najvažnije prilagodbe lokalnih propisa kojima namjeravate poticati razvoj biciklističkog prometa?

oznacavanje staza, prednje i zadnej svijetlo, biciklisticka kaciga, prsluk reflektirajuci zuti ili narandasti
 

Nabrojite do pet projekata biciklističke prometne infrastrukture u Vašem gradu koje ćete implementirati kao prioritetne, navedite rokove njihove provedbe, a po mogućnosti i iznos predviđen za njihovu provedbu.

1. Muzil Nacionalni park – Točka povijesti ( mogucnost ulaska i biciklom ), 2. Biciklisticka staza Sjeverna strana ( Pulskog zaljeva) uz obalu od Mandraca ( mosta na Mandracu ) poreko Valleunge 1, Valleunge 2, Vallelunge 3 – Monumenti – otok spojen energetskim mostom Katarina, Zonka, Štinska uvala, Rt/Punta Krišto/Christo – Puntizela-Hidrobaza do ulaska u Valbandon ( na obali Opcina Fažana). 3. Verudela-Veruda-Pošta, 4. Stoja-Pošta, 5 Posta-Riva (do mosta na Mandraču). 6. Uljanik, ..
 

Kakvi su Vaši planovi za povezivanje biciklističke infrastrukture Vašeg Grada s okolnim naseljima?

Uvijek su pozeljnje konzultacije sa okolnim naseljima/mjestima-opcinama, sastanci, radni sastanci na terenu i provedbe izdogovorenog i isplaniranog-isprojektriranog.
 

Koliko sredstava iz gradskog proračuna u eurima imate namjeru ulagati u biciklističku infrastrukturu na godišnjoj razini i koliko iznosi postotak tih izdvajanja u okviru cjelokupnog proračuna namijenjenog za prometnu infrastrukturu? Ukoliko imate namjeru povećati ulaganja u biciklističku infrastrukturu u odnosu na dosadašnja ulaganja, molimo Vas navedite o kolikom povećanju se radi.

Povecati postojeca ili dosadašnja ulaganja.
 

Kako ćete unaprijediti transparentnost proračunskih prihoda i rashoda vezano za projekte biciklističkog prometa na način da ona bude vidljiva u odnosu na ulaganja u ostale oblike prometa?

javno trasparetno preko interneta
 

Postoji li u Vašem gradu sustav javnih bicikala i koliko ima stanica? Ukoliko sustav ne postoji, imate li ga namjeru razvijati, koliko stanica imate namjeru postaviti u svom mandatu i koliko proračunskih sredstava planirate za to uložiti?

.. sustav nije razvijen u odmosu na suvremene, razvijene drzave, kontinete ..
 

Kako planirate poboljšati sustav sudjelovanja građana i udruga u prostorno-prometnom planiranju i upravljanju prometom?

Planiranjem i ulaganjem
 

Kako planirate potaknuti građane na veće korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Vlastitim primjerom i sam cu koristiti biciklu mogu biciklom i na posao i sa posla, sa “Bicklom se sve moze i vise i brze” (obaviti u Puli)
 

Kako osobnim primjerom podržavate korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Tako sto imam tri (3) bicikle! od kad znam za sebe imam bicikle , osobnim angazmanom da postanem gradonacelnik Pule (znaci i osobnim primjerom) borim se za BOLJU PULU … da i djecaci i djevojcice (ucenici) mogu ici u svoje skole bilo osnovne ili srednje škole sa biciklom, da se biciklom moze po cijelom zaljevu pulskom tj biciklom od Rt-a Kumpare/Oholi (Muzil) Rt do Rt-a Krišto/Punta Christo, ..sa pozicije gradonacelnika vjerojatno bi mogao izdvojiti proracinska sredsta da zajedno sa policijom iz gradskih proracinskih novaca se BESPLATNO PODIJELI 5.000 biciklistickih kaciga i 5.000 prednjih i zadnjih svijetla na bicikli i 5.000 svijtlecih prsluka za sigurnost građana Pule!
Previous articleMarko Dragičević, Dubrovnik – Ciklorejting 2025
Next articleIris Kotarac Ukić, Šibenik – Ciklorejting 2025