Maro Kristić, Dubrovnik – Ciklorejting 2025

Stranka/kandidacijska lista:
KLGB Mara Kristića
 
Grad u kojem se kandidirate:
Dubrovnik

Ocjena: 

 

Planirate li razvijati strategiju razvoja biciklističkog prometa te na koji način mislite osigurati njenu provedbu?

Strategiju planiramo razvijati samo van užeg područja Grada, no za to su potrebni infrastrukturni zahvati zbog specifičnosti prometnica.
 

Kakva je raspodjela prijevoznih sredstava u postotcima koje stanovnici Vašeg grada koriste za svakodnevno prometovanje (eng. modal split) – osobni automobil/motocikl, vozilo javnog prometa (uključujući željeznicu), bicikl, pješice, te koja je Vaša ciljana raspodjela do kraja 2029. godine?

Uglavnom osobni automobili i vozila javnog prometa. na užem području Grada je cilj pšovećati udio javnog prometa i poticati ljude da pješaće, dok van užeg područja grada planiramo razvijati biciklistički promet.
 

Koje su tri najvažnije prilagodbe lokalnih propisa kojima namjeravate poticati razvoj biciklističkog prometa?

U ovom trenutku je priorotet u izgradnji infrastrukture te se izmjenom propisa ne može utjecati na povečanje udjela biciklističkog prometa u ukupnom prometu.
 

Nabrojite do pet projekata biciklističke prometne infrastrukture u Vašem gradu koje ćete implementirati kao prioritetne, navedite rokove njihove provedbe, a po mogućnosti i iznos predviđen za njihovu provedbu.

Izgradnja biciklističke staze na području lijeve i desne obale Rijeke dubrovačke te Uvale Lapad i Babinog kuka.
 

Kakvi su Vaši planovi za povezivanje biciklističke infrastrukture Vašeg Grada s okolnim naseljima?

Zbog specifičnosti terena i niskog stupnja razvijenosti biciklističke infrastrukture trenutni prioritet je na izgradnji infrastrukture na području Grada.
 

Koliko sredstava iz gradskog proračuna u eurima imate namjeru ulagati u biciklističku infrastrukturu na godišnjoj razini i koliko iznosi postotak tih izdvajanja u okviru cjelokupnog proračuna namijenjenog za prometnu infrastrukturu? Ukoliko imate namjeru povećati ulaganja u biciklističku infrastrukturu u odnosu na dosadašnja ulaganja, molimo Vas navedite o kolikom povećanju se radi.

500 000 eur godišnje što iznosi 10% ukupnog ulaganja u prometnu infrastrukturu na razini godine
 

Kako ćete unaprijediti transparentnost proračunskih prihoda i rashoda vezano za projekte biciklističkog prometa na način da ona bude vidljiva u odnosu na ulaganja u ostale oblike prometa?

Postoji sustav transparentnosti koji omogućuje uvid u sve transkcije na dnevnoj razini.
 

Postoji li u Vašem gradu sustav javnih bicikala i koliko ima stanica? Ukoliko sustav ne postoji, imate li ga namjeru razvijati, koliko stanica imate namjeru postaviti u svom mandatu i koliko proračunskih sredstava planirate za to uložiti?

Ne postoji i namjeravam ga implementirati na dvije lokacije s planiranim ulaganjem od 100 000 eur
 

Kako planirate poboljšati sustav sudjelovanja građana i udruga u prostorno-prometnom planiranju i upravljanju prometom?

Kroz što češće javne tribine na temu prometa i upravljanja prometom.
 

Kako planirate potaknuti građane na veće korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Izgradnom potrebne infrastrukture
 

Kako osobnim primjerom podržavate korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Potičem svoju djecu da ga koriste
Previous articleIris Kotarac Ukić, Šibenik – Ciklorejting 2025
Next articleFilip Zoričić, Pula – Ciklorejting 2025