Marko Dragičević, Dubrovnik – Ciklorejting 2025

Stranka/kandidacijska lista:
KLGB Marko Dragičević

Grad u kojem se kandidirate:
Dubrovnik

Ocjena: 

 

Planirate li razvijati strategiju razvoja biciklističkog prometa te na koji način mislite osigurati njenu provedbu?

Naravno, planiramo uređenje biciklističkih staza Rijekom dubrovačkom koje će se protezati od Šumeta do Kantafiga.

Kakva je raspodjela prijevoznih sredstava u postotcima koje stanovnici Vašeg grada koriste za svakodnevno prometovanje (eng. modal split) – osobni automobil/motocikl, vozilo javnog prometa (uključujući željeznicu), bicikl, pješice, te koja je Vaša ciljana raspodjela do kraja 2029. godine?

Građani Dubrovnika u najvećoj mjeri koriste osobne automobile i javni prijevoz, a naš cilj je povećati udio korištenja javnim prijevozom i rasterećenje prometnica od privatnih automobila.

Koje su tri najvažnije prilagodbe lokalnih propisa kojima namjeravate poticati razvoj biciklističkog prometa?

Trenutno tu tematiku duboko proučavamo i radije bi pričekali nego donosili zaključke na prečac.

Nabrojite do pet projekata biciklističke prometne infrastrukture u Vašem gradu koje ćete implementirati kao prioritetne, navedite rokove njihove provedbe, a po mogućnosti i iznos predviđen za njihovu provedbu.

Na prvom mjestu uređenje biciklističkih staza Rijekom dubrovačkom koje će se protezati od Šumeta do Kantafiga, ali i s druge strane rijeke u naselju Mokošica uzduž tamošnjeg obalnog pojasa.

 

Kakvi su Vaši planovi za povezivanje biciklističke infrastrukture Vašeg Grada s okolnim naseljima?

U planu nam je razvijati prometnu povezanost u sklopu koje ćemo svakako voditi računa o biciklistima.
 

Koliko sredstava iz gradskog proračuna u eurima imate namjeru ulagati u biciklističku infrastrukturu na godišnjoj razini i koliko iznosi postotak tih izdvajanja u okviru cjelokupnog proračuna namijenjenog za prometnu infrastrukturu? Ukoliko imate namjeru povećati ulaganja u biciklističku infrastrukturu u odnosu na dosadašnja ulaganja, molimo Vas navedite o kolikom povećanju se radi.

Trenutno je o konkretnim postotcima vrlo teško govoriti. Svakako će se izdvajati dostatna sredstva za provedbu naših planova.
 

Kako ćete unaprijediti transparentnost proračunskih prihoda i rashoda vezano za projekte biciklističkog prometa na način da ona bude vidljiva u odnosu na ulaganja u ostale oblike prometa?

Trenutno su naši projekti u fazi pripreme pa o tome ne bi za sada iznosili više informacija.
 

Postoji li u Vašem gradu sustav javnih bicikala i koliko ima stanica? Ukoliko sustav ne postoji, imate li ga namjeru razvijati, koliko stanica imate namjeru postaviti u svom mandatu i koliko proračunskih sredstava planirate za to uložiti?

Ne postoji, ali se mi kao nezavisna lista zalažemo za poticanje korištenja prijevoznih sredstava koji su ekološki prihvatljivi.
 

Kako planirate poboljšati sustav sudjelovanja građana i udruga u prostorno-prometnom planiranju i upravljanju prometom?

Naši sugrađani putem web stranice Grada Dubrovnika imat će potpuni uvid u djelovanje i planove uprave, a time i moć sugestije te utjecaja na iste.
 

Kako planirate potaknuti građane na veće korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Gradnjom adekvatne infrastrukture.
 

Kako osobnim primjerom podržavate korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Osobno se zalažem za korištenje prijevoznih sredstava koji su ekološki prihvatljivi i imaju benefite za mentalno i fizičko zdravlje.
Previous articleTvrtka A1 Hrvatska postala Poslodavac prijatelj bicikliranja
Next articleZlatko Devedžić, Pula – Ciklorejting 2025