Iris Kotarac Ukić, Šibenik – Ciklorejting 2025

Stranka/kandidacijska lista:
NLSP
 
Grad u kojem se kandidirate:
Šibenik
 

Ocjena: 

 

Planirate li razvijati strategiju razvoja biciklističkog prometa te na koji način mislite osigurati njenu provedbu?

Da. Kroz suradnju s TZ i stručnjacima te članovima BK-ova
 

Kakva je raspodjela prijevoznih sredstava u postotcima koje stanovnici Vašeg grada koriste za svakodnevno prometovanje (eng. modal split) – osobni automobil/motocikl, vozilo javnog prometa (uključujući željeznicu), bicikl, pješice, te koja je Vaša ciljana raspodjela do kraja 2029. godine?

Nisu mi dostupni službeni podaci, ali nam je definitivni cilj rasterećenje gradske jezgre.
 

Koje su tri najvažnije prilagodbe lokalnih propisa kojima namjeravate poticati razvoj biciklističkog prometa?

Uređenje biciklističkih staza i infrastrukture, edukacija svih sudionika u prometu uz favoriziranje biciklističkog prometa te financijske i poticajne mjere.
 

Nabrojite do pet projekata biciklističke prometne infrastrukture u Vašem gradu koje ćete implementirati kao prioritetne, navedite rokove njihove provedbe, a po mogućnosti i iznos predviđen za njihovu provedbu.

Izgradnja biciklističke staze Brodarica – Šibenik, staza u kanalu Sv. Ante, staze do NP Krka/Skradina te uređenje gradskih koridora za bicikliste. Ne možemo govoriti o konkretnim iznosima jer još ne znamo stanje gradske kase.
 

Kakvi su Vaši planovi za povezivanje biciklističke infrastrukture Vašeg Grada s okolnim naseljima?

Planiramo razvijati regionalnu biciklističku mrežu s naglaskom na koridor Brodarica – Šibenik – Zablaće – Solaris – Jadrija, te potom trasu prema Bilicama i NP Krka. Razmatramo i uvođenje intermodalnih točaka.
 

Koliko sredstava iz gradskog proračuna u eurima imate namjeru ulagati u biciklističku infrastrukturu na godišnjoj razini i koliko iznosi postotak tih izdvajanja u okviru cjelokupnog proračuna namijenjenog za prometnu infrastrukturu? Ukoliko imate namjeru povećati ulaganja u biciklističku infrastrukturu u odnosu na dosadašnja ulaganja, molimo Vas navedite o kolikom povećanju se radi.

Jako je teško odgovoriti na ovo pitanje bez detaljnog uvida u financijske obveze grada.
 

Kako ćete unaprijediti transparentnost proračunskih prihoda i rashoda vezano za projekte biciklističkog prometa na način da ona bude vidljiva u odnosu na ulaganja u ostale oblike prometa?

Uvođenjem tematskog proračunskog prikaza (“budget tagginga”), kao i redovitim objavama.
 

Postoji li u Vašem gradu sustav javnih bicikala i koliko ima stanica? Ukoliko sustav ne postoji, imate li ga namjeru razvijati, koliko stanica imate namjeru postaviti u svom mandatu i koliko proračunskih sredstava planirate za to uložiti?

Postoji, a količina sredstava će biti sukladna financijskim mogućnostima grada.
 

Kako planirate poboljšati sustav sudjelovanja građana i udruga u prostorno-prometnom planiranju i upravljanju prometom?

Već smo se obvezali na referendume za sva važna pitanja vezana uz grad, kao i otvaranje gradske uprave prema građanima, za razliku od trenutne vlasti.
 

Kako planirate potaknuti građane na veće korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Već odgovoreno gore.
 

Kako osobnim primjerom podržavate korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva?

Veoma rado “bicikliram” po šetnici još odavno.
Previous articleZlatko Devedžić, Pula – Ciklorejting 2025
Next articleMaro Kristić, Dubrovnik – Ciklorejting 2025