CYCLECITIES 13

Naziv projekta

CYCLECITIES 13

Partneri

Pirej, Grčka Gradska četvrt Merton, London, UK Genova, Italija Lisabon, Portugal Gdanjsk, Poljska Regionalna razvojna agencija Gorenjska, Slovenija Regionalna razvojna agencija Leipzig, Njemačka Tehničko sveučilište Atena, Grčka

Razdoblje provedbe

01/2012 - 12/2014

EU program suradnje

INTERREG IVC

Tematska područja / tagovi

Javne politike, održiva urbana mobilnost


Opis projekta

Polazeći od potrebe za korištenjem najboljih praksi i studija slučaja o pozitivnom utjecaju biciklističkog prometa na prometni sustav pojedinih gradova, CYCLECITIES je stvorio opsežnu bazu podataka s nizom implementacijskih planova, razvojnih dokumenata i konkretnih rješenja koje doprinose konceptu održive urbane mobilnosti.

Glavni ciljevi

Razmjena iskustava i najboljih praksi u domeni integriranja bicikliranja u prometni sustav gradova Ostvarivanje konsenzusa po pitanju politika održive mobilnosti u gradovima Prijenos iskustava iz prethodnih inicijativa vezanih za prostorno planiranje, razvijanje strategija urbane mobilnosti, poticanje participacije u gradovima i arhitektonski dizajn biciklističke infrastrukture

Stečena iskustva i utjecaj projekta

Prometni plan 'Smarter Travel Haringey Baseline' >> planski dokument 'Smarter Travel Haringey Baseline' razvijen je za londonsku općinu Haringey u svrhu zagovaranja održivih prometnih navika unutar londonske regije. Planom je iznesen niz lokalnih i konkretnih mjera za ostvarenje glavnih ciljeva, koji su značajno dostignuti u planiranom trogodišnjem razdoblju projekta; povećan je broj biciklističkih parkinga u općini (s 534) na 650; povećan je broj kućanstava koje imaju pristup biciklima (s 44%) na 50%; povećan je udio pješačenja (s 58,9%) na 65% te je povećan udio bicikliranja (s 1.7%) na 3%.

Izvor podataka

https://www.cyclecities.eu/results