What are small communal actions (MKA)? MKA are the most important tool of city districts to meet local community needs: reparation and construction of smaller buildings, trails and paths, landscaping parks, lighting and drainage, road repair, equipping playgrounds etc. It is assumed that the district councils better know their local needs than the central city administration that cares about the whole city and in this way to some extent citizens to participate in improving their neighborhoods. MKA are funded to city districts from the city budget.

District councils adopt annual MKA plans based on a list of different needs in the areas of their district and their own assessment of the priorities of these needs, while respecting the suggestions of local committee councils and suggestions of citizens.

Since almost every renovation or reconstruction of public urban areas (roads, sidewalks, parks) can be used to improve conditions for cycling, we decided to use MKA as a tool with which we are trying to raise the quality level of the Zagreb cycling infrastructure. In doing so, we always strive that improvement of the experience of riding a bicycle does not come at the expense of pedestrians, as opposed to the usual city practice.

We made our first proposals in late 2013 for inclusion in the MKA plan for 2014 and we included several city districts ..

Gradska četvrt Sažetak prijedloga
Maksimir uvođenje “zone 30” osim na nekoliko glavnih prometnica; uređenje bic. staze uključujući prijelaze križanja južnom stranom Maksimirske; pomicanje staze iza tramvajskih stanica
Novi Zagreb – istok Staza na av. R. Njemačke s obje strane željezničkog nadvožnjaka; staza na av. V. Holjevca od Mosta slobode do Islandske ulice; staze na Tomljanićevoj i okolnim ulicama; 15 rampi na ulazima pothodnika i pristupu mostovima; staza za protusmjer u Miškininoj; uvođenje “zona 30” unutar svih 7 kvartova
Peščenica – Žitnjak uvođenje “zona 30” osim na glavnim prometnicama; označavanje bic. prijelaza, spuštanje rubnika i uklanjanje prepreka na Heinzlovoj i Vukovarskoj; spajanje Bužanove na Heinzlovu; uređivanje dvosmjerne bic. staze Zvonimirovom i Budakovom od Heinzlove do Branimirove; uređenje dvosmjerne bic. staze i pripadnih prijelaza duž Branimirove, u zavoju na početku ulice Grada Gospića i na Servisno-industrijskoj cesti;
Trešnjevka – jug uvođenje “zona 30” unutar svih 7 kvartova; spajanje segmenata bic. staza, postavljanje znakova “biciklisti na cesti” i spuštanje rubnika na Zagrebačkoj i Ljubljanskoj av., Selskoj, Horvaćanskoj, Matetićevoj i Jarunskoj; označavanje staze na Selskoj od Zagrebačke av. do Savske, na Jarunskoj pri račvanju Jarunske obale; uređivanje prolaza ispod Jadranskog mosta; uređivanje dvosmjerne staze uz nasip potoka Črnomerec zapadno od Braće Domany; uklanjanje opasnih stupića na Zagrebačkoj av.
Trnje uvođenje “zona 30” osim na glavnim prometnicama; obnova bic. staze sjevernom stranom Vukovarske od Savske do Miramarske i od Držićeve do Heinzlove, s označenim prijelazima preko križanja i uredno spuštenim rubnjacima i to u oba smjera; uređenje dvosmjerne bic. staze južnom stranom Vukovarske od Savske do Miškine; premještanje rasvjetnih stupova da se napravi mjesta za dvosmjernu stazu kod Palače pravde; uređenje dvosmjerne bic. staze istočno od Palače pravde i kod nebodera Chromos; postavljanje znaka “biciklisti na cesti” i uspornika na Trnjanskoj; označavanje dvosmjernih bic. prijelaza kod Olipske, Radničke i Strojarske; uređenje dvosmjerne bic. staze istočnom stranom Miramarske do podvožnjaka; urediti dvosmjerne bic. prijelaze na sve 4 strane križanja Savske i Zagrebačke av. i povezati s bic. stazama; postavljanje rampi na stepeništima Mosta slobode; obnoviti asfalt na Koturaškoj, približiti rasvjetne stupove i urediti odvodnju vode